Igår kom jag äntligen igång efter 4 månaders uppehåll från träningen. 
Dessutom så kör jag och älsklingen en vegetarisk detox nu i två veckor fram, det är blandade känslor för honom som tycker kött är Guds gåva till mänskligheten men än så länge har det gått bra med måltiderna. 

Träningen har varit,
Måndag: bodycombat 
Tisdag: spinning + styrkepass/stretch 

Jag har jätte svårt att planera hela veckans träning innan, planerar ofta 1-3 dagar innan bara. 
Men imorgon blir det kondition + styrkepass, men mer om det då. 

Måndag 25 augusti,
Frukost: fil med bär & kokos
Lunch: grönsaks äggröra
Mellanmål: banan
Mellanmål: banan + kokt ägg
Middag: avokado & fetaost sallad

Tisdag 26 augusti, 
Frukost: fil med bär & kokos
Lunch: avokado & fetaost sallad
Mellanmål: banan
Middag: böngryta m. blomkål, spenat & fetaost
Mellanmål: nybakat lågkalori bröd med ost

Måste säga att brödet jag bakade ikväll var succé. S-U-C-C-É. 
Inte alls som vanligt mjukbröd, kanske för att de inte innehöll mjöl? Iallafall helt amazing. Sambon sa att jag måste göra detta ofta så kanske gör det en gång i veckan eller något då det var väldigt enkelt. 


Kommentera

Publiceras ej